VikarKompaniet

Bemanning

Rett person på rett plass er en forutsetning for suksess for oss som arbeidsgiver, den ansatte og våre kunder.

Hvorfor velge VikarKompaniet som bemanningspartner?

Velger du oss som bemanningspartner vil du oppleve:

Personlig service av dyktige, entusiastiske faste bemanningskonsulenter med godt humør, og faglig kompetanse.

Bransjens beste driftssystem, der du blant annet kan gi oss direkte tilbakemelding på våre prestasjoner og få timelister til godkjenning på nett.

Nøye og grundig sjekk av kandidater.

Kvalitetskandidater til fornuftige priser.

Engasjerte eiere som deltar 100% i daglige aktiviteter og beslutninger.

Rask respons er topp prioritert.

Vi tar arbeidsgiveransvaret!

Vi i VikarKompaniet tilbyr raske og effektive løsninger enten du har behov for å leie inn en medarbeider for en dag, en uke eller en lengre periode.

VikarKompaniet sørger for:

  • Rekruttering
  • Personalansvar
  • Arbeidsgiveravgift
  • Lønn, feriepenger og sykelønn
  • Helligdagsgodtgjørelse
  • Kurs og utvikling
  • Forsikringer
  • HMS

Du som oppdragsgiver sørger for:

  • Innføring av arbeidsoppgavene
  • Daglig veiledning og oppfølging
  • HMS

Våre bemanningstjenester

Jobbsøker

Når vi ansetter nye medarbeidere har vi fokus på dine kvalifikasjoner, men vi er også opptatt av arbeidsmoral og tilbakemeldinger fra tidligere jobber du har hatt.

Vårt mål er alltid å få rett person på rett plass. Derfor er vi også opptatt av å gi deg personlig oppfølging og veiledning.

Medarbeider

Som ansatt i VikarKompaniet skal du alltid føle at du blir godt ivaretatt. Vi jobber tett med våre kunder om HMS slik at du opplever en trygg arbeidsplass.

Du vil ha en konsulent som er ansvarlig for deg når du er ute i oppdrag hos våre kunder. I personalhåndboken finner du viktig informasjon om arbeidsforhold, forsikringer, pensjonsordning og sykefravær.

Bedrift

Mangel på personell hører med til hverdagen for de fleste bedrifter. VikarKompaniet tilbyr utleie av personell til alle fagområder.

Med mange års erfaring i bransjen vet vi i VikarKompaniet hva som er viktig når du leier inn en midlertidig medarbeider eller ansetter en fast person. Kvalitet og oppfølging gjennomsyrer alt det vi i VikarKompaniet gjør.

Lokal tilhørighet, nærhet til våre kunder og kandidater gir oss gode forutsetninger for å forstå og løse våre kunders behov.

Trenger du hjelp med bemanning- og rekrutteringstjenester?

Ønsker du å samarbeide med oss? Send oss en melding via kontakskjemaet eller benytt deg av kontaktpunktene under. Vi ser frem til å høre fra deg!

Send oss en melding

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Våre kontaktpersoner

Heidi Vobes

Heidi Vobes

Daglig leder / Partner
Heidi har over 20 års erfaring fra bemanningsbransjen, hvor hun har jobbet som både konsulent, HR og driftsdirektør. Hun har utdanning fra Pitman College i London og Universitetet i Oslo, og har tidligere jobbet som markedssjef og prosjektleder.
Camilla Högberg-Cantuaria

Camilla Högberg-Cantuaria

Salgs- og markedssjef
Camilla har erfaring fra ulike lederstillinger innen retail og har arbeidet i bemanningsbransjen siden 2014, de senere år som salgsansvarlig og med strategisk salg.